|
Procedura privind soluţionarea reclamaţiilor utilizatorilor finali
|
-
Sesizarea nefuncţionării serviciului contractat se poate efectua pe pagina de web www.best-telecom.ro/ro/d/4/suport , prin e-mail la support@best-telecom.ro, la numărul de telefon de suport Tehnic 0366-089000, prin fax la nr 0366-089003 sau letric la sediul firmei, Miercurea Ciuc, Str Gál Sándor NR 16/A/7. Pentru escaladari: 0744-626311
-
Program de lucru pentru primirea şi înregistrarea reclamaţiilor:
-
Pagina de web: non stop;
-
Prin e-mail: non stop;
-
Telefonic: Luni – Vineri: 08 – 18, Sâmbătă : 10 – 18;
-
Fax: non-stop;
-
Letric la sediul firmei: Luni – Vineri: 08 – 16,
-
Termenul maxim pentru depunerea sesizărilor este maxim 72 ore.
-
Termenul maxim de soluţionare a reclamaţiilor 72 ore.
-
Verificarea reclamaţiei maxim 8 ore de la sesizare în timpul programului de lucru;
-
Deplasare la sediul clientului dacă este cazul maxim 24 ore de la verificarea sesizării:
-
Rezolvarea probelmelor care depind de Furnizor maxim 72 ore de la sesizare.
-
Despăgubirile se aplică procentual pentu perioada nefuncţionării serviciilor, dacă clientul solicită în scris, în maxim 30 zile de la sesizare.
-
Termenul maxim de remediere a deranjamentelor este de 72 ore de la sesizare
-
După remedierea deranjamentelor clientul este contactat telephonic in maxim 24 ore în vederea informării şi confirmării a rezultatului sesizării.
-
Clientul este informat despre dreptul privind posibilitatea ca să se adreseze Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) sau să apeleze la alte proceduri extrajudiciare de soluţionare a litigiilor, în cazul în care litigiul nu este soluţionat pe cale amiabilă cu furnizorul; de asemenea, se va indica posibilitatea ca utilizatorul final să se adreseze instanţei competente
Mijloace prin care utiliztorii finali pot obţine această Procedură:
-
Afisat pe pagina de web www.best-telecom.ro
-
La cerere în mod gratuit, la sediul firmei ori de câte ori solicită clientul
-
În momentul semnării contractului de furnizare servicii
Administrator,
László Pál
|
|