|
Parametri calitate servicii Internet - trimestrul I, 2020
|
- Termenul de furnizare a serviciilor de internet – instalare şi activare
- Procentajul conexiunilor activate în termenul contractual: 95%
- Durata în care se încadrează 80% din cele mai rapide activări: 5 zile
- Durata în care se încadrează 95% din cele mai rapide activări: 10 zile
- Termenul de remediere a defecţiunilor apărute la serviciul Internet
- Procentajul defecţiunilor remediate în termenul de remediere prevăzut contractual: 100%
- Durata în care se încadrează 80% cele mai rapide remedieri: 4 ore
- Durata în care se încadrează 95% cele mai rapide remedieri: 8 ore
- Termenul de soluţionare a reclamaţiilor
- Procentajul reclamaţiilor soluţionate în termenul de remediere prevăzut contractual: 100%
- Durata în care se încadrează 80% cele mai rapide soluţionări: 1 zi
- Durata în care se încadrează 95% cele mai rapide soluţionări: 2 zi
- Frecvenţa reclamaţiilor
- Frecvenţa reclamaţiilor: 0.28%
- Frecvenţa reclamaţiilor referitoare la defecţiuni ale serviciului de acces la Internet
- Frecvenţa reclamaţiilor: 0.25%
- Frecvenţa reclamaţiilor referitoare la facturare
- Frecvenţa reclamaţiilor: 0.03%
|
|