• Valorile parametrilor de calitate administrativi
• Procedura privind masurarea parametrilor de calitate ai serviciilor de acces la internet
• Procedura privind soluţionarea reclamaţiilor utilizatorilor finali
• Test vitezã de acces
• Timp de rãspuns
• Linkuri utile
Parametri calitate servicii Internet - trimestrul II, 2017

  1. Termenul de furnizare a serviciilor de internet – instalare şi activare
    • Procentajul conexiunilor activate în termenul contractual: 95%
    • Durata în care se încadrează 80% din cele mai rapide activări: 5 zile
    • Durata în care se încadrează 95% din cele mai rapide activări: 10 zile
  2. Termenul de remediere a defecţiunilor apărute la serviciul Internet
    • Procentajul defecţiunilor remediate în termenul de remediere prevăzut contractual: 100%
    • Durata în care se încadrează 80% cele mai rapide remedieri: 4 ore
    • Durata în care se încadrează 95% cele mai rapide remedieri: 8 ore
  3. Termenul de soluţionare a reclamaţiilor
    • Procentajul reclamaţiilor soluţionate în termenul de remediere prevăzut contractual: 100%
    • Durata în care se încadrează 80% cele mai rapide soluţionări: 1 zi
    • Durata în care se încadrează 95% cele mai rapide soluţionări: 2 zi
  4. Frecvenţa reclamaţiilor
    • Frecvenţa reclamaţiilor: 0.2%
  5. Frecvenţa reclamaţiilor referitoare la defecţiuni ale serviciului de acces la Internet
    • Frecvenţa reclamaţiilor: 0.2%
  6. Frecvenţa reclamaţiilor referitoare la facturare
    • Frecvenţa reclamaţiilor: 0%